Barcelona es prepara per convertir-se en el centre del debat educatiu a Catalunya. El pròxim 14 d'abril de 2026, el Congrés Nexaula arriba a la ciutat amb una proposta trencadora: transformar la formació docent i la gestió de centres a través de la col·laboració directa i el networking d'alt valor.

Si ets directiu, responsable d'innovació o docent amb ganes de transformar el teu centre, aquest esdeveniment està dissenyat per a tu.


Nexaula Barcelona: Debat, Innovació i Futur

Aquest any, el congrés fa un pas endavant. S'han acabat les ponències passives; Nexaula aposta per les Taules de Debat Dinàmiques. L'objectiu és clar: que els centres educatius siguin els protagonistes, compartint experiències reals sobre els reptes que ens planteja l'educació avui dia.

Els eixos principals de la jornada inclouran:

  • Intel·ligència Artificial Aplicada: Com passar de la teoria a la pràctica a les aules i a la gestió.

  • Noves Metodologies: Eines contrastades per millorar l'aprenentatge.

  • Lideratge i Benestar: Estratègies per gestionar equips humans en temps de canvi constant.


L'Espai "One to One": Connectant Solucions

La joia de la corona de Nexaula és el seu format One to One. Aquesta dinàmica permet als responsables de centres tenir reunions privades i personalitzades amb experts del sector i proveïdors de solucions (AESE). És l'oportunitat ideal per trobar socis estratègics que ajudin a digitalitzar el centre, millorar el màrqueting educatiu o optimitzar recursos.


Dades Pràctiques i Ubicació

El congrés tindrà lloc en un espai emblemàtic de la ciutat, ideal per fomentar la creativitat i l'intercanvi d'idees.

  • Data: Dimarts, 14 d'abril de 2026.

  • Horari: De 9h (acreditacions) a 17:00h.

  • Lloc La Salle Campus Barcelona

  • Adreça: C/del Lluçanès, 43 Barcelona, Barcelona 08022 Spain

📍 Com arribar-hi: Veure a Google Maps


Per què no hi pots faltar?

Nexaula no és només un congrés; és una comunitat. Participar-hi significa sortir amb la llibreta plena d'idees aplicables des de l'endemà mateix i, sobretot, amb una xarxa de contactes reforçada dins del sector educatiu català.

Més informació oficial: Web de Nexaula.

Visitas: 16

Comentar

¡Necesitas ser un miembro de DIM-EDU para añadir comentarios!

Participar en DIM-EDU

NOTICIAS SOBRE LAS JORNADAS

PRÓXIMA JORNADA DIM-EDU:

11 de febrero, en la Facultad de Educación de la Universidad de Huelva.

4º ENCUENTRO DE CENTROS INNOVADORES EN HUELVA

Cerraremos la inscripción 10-12 a las 0.01 am.

La inscripción a los talleres on-line  está abierta hasta el momento de su realización.


más jornadas

RED EDUCATIVA DIM-EDU

Actualmente DIM-EDU es una red social educativa que conecta más de 27.000 agentes educativos de todo el mundo; de ellos, 15.000 son participantes activos en algunas de sus actividades y 5.500 están inscritos en la red.

Su objetivo es promover la innovación educativa orientada a la mejora de la calidad y la eficacia de la formación que ofrecen los centros docentes, y así contribuir al desarrollo integral de los estudiantes  y al bienestar de las personas y la mejora de la sociedad. Ver más...

Próximos ENCUENTROS DE CENTROS INNOVADORES Para enviar un evento a esta AGENDA rellenar este formulario.

ENLACES RECOMENDADOS

   

© 2026   Creado por Pere Marquès.   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio